We hebben weer de memorial rally van Hulst gereden. De rit er naar toe is 1,5 uur dus we zijn op zondag vroeg vertrokken. Even goedkoop kunnen tanken in Belgie, scheelt maar 1 euro de liter. Het was weer een mooi deelnemersveld met veel bekenden en de organisatie was zoals altijd weer helemaal top. Het waren twee ritten over voornamelijk mooie landweggetjes en soms zelf onverhard. Het onverhard was nat dus diepe kuilen, de Ascona heeft op zijn donder gehad maar de nieuwe achteras hielt het goed uit. Ze hadden tevens weer een hele leuke korte proef gemaakt.Â

































